Najnowsze szablony

wtorek, 21 lipca 2015

[19, 20] Before the dawn | Lonely Road

Cześć!
Tak, macie rację – znowu się obijałam. Ktoś tu jeszcze w ogóle zagląda? ;) Wiem, że ciągle pobieracie szablony, bardzo mnie to cieszy. Dziś wpadam, żeby wrzucić dwie kolejne prace. Jak zwykle - nic dużego, ot, prosta forma, proste kodowanie. Korzystajcie do woli!

Odpowiem na pytanie: jak często będą się pojawiały szablony? Jak widać – na częste aktualizacje nie ma co liczyć. Nie chodzi tu nawet o moje lenistwo, czasem potrzeba sporo czasu, zanim mnie "olśni" co do jakiegoś szablonu, czasem zwyczajnie mi się nie chce, a czasem nie mam czasu (jak to brzmi :P). Bloga jak najbardziej nie porzucam – po prostu będę aktualizować go wtedy, gdy będę coś mieć, bo nie chcę robić szablonów na siłę (nie chcę, żeby potem wychodziły z tego graficzne sklejkokoszmarki, blech!). Do napisania! :)

PS wow! To już 20 szablonów! :D
  • 19 Dawn
    |
  • 20 Lonely Road
    |

9 komentarzy:

  1. Ja! Ja zaglądam! Ja! O, tu jestem! Tu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stalkeeeeeeeeeeeeeeer! Jesteś już na każdym moim blogu! :P

      Usuń
  2. Ja zaglądam. Ten szablon z jeleniem jest boski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać. :D Dobrze, że jeszcze nie wyszłam z wprawy. ^_^

      Usuń
  3. Jak ja się cieszę, że dawno temu zaobserwowałam Cię na DA! Podoba mi się styl Twoich prac, dlatego cieszę się, że znów coś dodałaś :) Masz rację, proste, ale mają swój urok ^.^
    Ten drugi chyba lepszy, chociaż... ech, nie mogę się zdecydować!
    Czego mogę Ci życzyć na odchodne? Więcej weny!
    No to ja już lecę, ale czekam na więcej. Pozdrawiam! ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po prostu wyznaję zasadę: less is more. Nie cierpię tych sklejanych szablonów, miliona niepasujących do siebie obrazków, no. :<
      Wena zawsze się przyda. :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba. :)

      Usuń
  5. Jeleniowy podbił me serduszko. </3
    Obyś dobiła i do setki! Powodzenia w tworzeniu. ^^

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Katalożki

Obsługiwane przez usługę Blogger.