Najnowsze szablony

wtorek, 14 października 2014

Powrót raz jeszcze

Cóż mogę powiedzieć. Nie spodziewałam się tego, że Zaczarowane Szablony zostaną zamknięte. Pewnie gdybym wiedziała o tym wcześniej, w ogóle nie starałabym się o przyjęcie do załogi. Wiecie, szabloniki nie są dla mnie jakimś sirius biznesem, czy coś, ale takie gierki uważam za brak szacunku do czasu drugiej osoby... Czy wrócę na ZS w razie ich reaktywacji? Nie. Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki.

Listę szablonów zaktualizowałam póki co o najnowsze, wrzucone jeszcze na ZS. Zastanawiam się nad zmianą głównego szablonu tutaj, bo jest stary, nijaki i... no. Może trochę nieczytelny. Co o tym sądzicie? (bo to zwykły HTML jest, myślałam, żeby skompilować coś pod XML, chyba byłoby wygodniej, prawda?).

Wszystkie szablony na powrót wracają na serwis Pastebin – nie obraźcie się, ale jestem zbyt leniwą bułą, żeby wrzucać to wszystko na dA i bawić się w robienie archiwów z plikami, setek tysięcy folderów i bór wie czego jeszcze (a poza tym imo tak jest wygodniej, podgląd i tak macie w poście, więc po co to pierdyliard razy powielać).


Do napisania! :)

8 komentarzy:

  1. Internety coraz bardziej potrzebują Sznaucerka, syrsly.
    A tak ogółem to welcome back i wnoszę o więcej margaryny studenckiej i dżemora w szablonach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Borze, kiedyś ze smalcem Ci szablon zrobię...

      Usuń
  2. O, jak fajnie, że wracasz; nie wiem czy przeżyłabym brak szablonów od cb :C xd Szkoda, że Zaczarowane... upadły? Chyba można to tak nazwać
    Co do szablonu głównego, to.... hm w sumie ten z lekka jest nieczytelny, no i ja zawsze z chęcią patrzę na nowości, dlatego jestem na tak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniony! :) Oczywiście minimalistycznie! ;)

      Usuń
  3. Pobrałam szablon twojej roboty, jeszcze jak ZS żyły (teoretycznie), także po prostu zmienię link i informuję, że na moim blogu wisi twoja grafika :-) (http://burzom.blogspot.com/)

    A tak między nami, można by wyprosić u ciebie jakiś szablonik? Nie mówię o jakiś dziwactwach, zwyczajny obrazek i porządny HTML starczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz napisać do mnie na gg lub maila (podane w zakładce o mnie), spróbuję coś dla Ciebie zrobić, ale złotych gór nie obiecuję, bo z czasem u mnie bardzo różnie. :)

      Usuń
  4. o jak fajnie, że wracasz i nadal będziesz robić szablony! Uwielbiam Twoje prace, są genialne <3 Uwielbiam taką prostotę połączoną z artami- zwłaszcza jak komuś to wychodzi :)

    Przepraszam, że tak z anonima, ale nie chce mi się logować :3
    Margoxd

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Katalożki

Obsługiwane przez usługę Blogger.