Najnowsze szablony

sobota, 1 sierpnia 2015

[23] Running out of time

Cześć! Przychodzę z dobrą nowiną! :) Nauczyłam się robić szablony bez całej sekcji "variable" w standardowych szablonach bloggera. Co to oznacza? Jestem w stanie zmodyfikować więcej i ciekawiej, a jeśli Wy będziecie chcieli coś zmodyfikować w szablonach, to wszystko jest opisane w pliku odpowiednimi tytułami.
Od teraz tylko prosty, czytelny CSS. :>
Oczywiście mam dla Was z tej okazji nowy szablon!
(wiem, że zegarki zostały już wyśmiane, ale jakoś tak urzekła mnie ta tekstura, nie bijcie! xD)

PS Dajcie znać, z czym chcecie szablony. W sensie może pod jakieś fanfiki byście coś chcieli? Nie wiem, co teraz jest modne (ŻADNE ONE DIRECTION I BIEBERY, BŁAGAM, TO NIE TA SZABLONIARNIA!), mój móżdżek zatrzymał się na opkach o Lokim i fanficzkach o Potterze (co zresztą widać na szablonach).
Czekam na propozycje! :)
  • 22 Nobody
    |

18 komentarzy:

  1. Przyglądałam się twoim szablonom od dawna, choć nigdy jakoś nie miałam okazji skomentować. Podoba mi się twój styl ich tworzenia, bo jest taki inny... może prosty, choć mają one w sobie dużo ciekawych rzeczy. Chciałam powiedzieć właśnie tylko tyle, że są naprawdę cudowne. Najbardziej kupuję szablon 11. The King, ale to chyba tylko i wyłącznie dlatego, że lubię Lokiego. No cóż to tyle, wiedz tylko, że masz wierną fankę!
    Pozdrawiam,
    Kinga xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, strasznie miło mi to czytać. :D Ja po prostu lubię minimalizm. :) Uznałam, że na blogach przyda się jakaś alternatywa dla szablonów w postaci miliona sklejek z magicznymi schodami, domami, bohaterami wyrastającymi sobie z głowy itp.
      Less is more.
      Cieszę się, że się podoba. Naprawdę. :)

      Usuń
    2. O, a jeśli szukasz propozycji, to może coś z Teen Wolf? Strasznie mało szablonów z Lydią albo Stilesem, ew Derek?

      Usuń
  2. Zegarki zostały wyśmiane?Pierwsze słyszę. Cudny jest ten szablon, minimalizm rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym nie pogardziła takimi rysunkowymi, z jaką fajną, wyróżniającą się krechą, w stylu Tima Burtona. Nie wiem czy kojarzysz Zakazane Szablon (blog onet i te stare dzieje...), ale tam było naprawdę kilka fajniejszych szablonów obrazkowych, których nie widuje się tak często. (z reguły są to a&m)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny, aż mi smutno, że nie pasuje na żadnego mojego bloga *_*
    Uwielbiam minimalistyczne szablony, na te przeładowane, na które panuje moda od jakiegoś czasu, patrzeć nie mogę.
    Hmm, jeśli chodzi o pomysły na szablony, to może coś o tematyce fantasy?

    OdpowiedzUsuń
  5. a może coś z sherlockiem?
    :c

    OdpowiedzUsuń
  6. To nie zegarki same w sobie są wyśmiewane, tylko zegarki w ramach sklejek (konieczne z bardzo głębokim cytatem oczywiście po angielsku) :).
    Bardzo podoba mi się ten szablon, który wrzuciłaś jako dwudziesty drugi - właściwie po tym szablonie z jakieś innej szabloniarni Cię wytropiłam. Jest przejrzysty, minimalistyczny, ale też ciekawy głownie dzięki przełamaniu kolorów i dzięki interesującemu artowi.
    Najbardziej chyba lubię, kiedy właśnie wykorzystujesz urok ładnego artu i dobrze zgrane kolory. Fajnie, że sam układ jest zawsze przejrzysty, ale nie nudny (coś tam się po klikaniu zwykle dzieje). Więc ja chyba najchętniej znowu zobaczyłam szablon po prostu z ładnym artem. Co do fanfikszyn: ja też się zatrzymałam na Potterze, więc do Pottera chętnie bym jakiś szablon zobaczyła (ale obecnych trendów nie znam :C).

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Blog został dodany do spisu!
    A tak właściwie po prostu przywrócony z zawieszonych. :P
    Katalog Grafików

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne szablony ;) Mnie ucieszyłoby coś o tematyce Percy'ego Jacksona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podpowiem, że teraz na topie są postacie Marvela, a więc wszelakie Avengers, Winter Soldiery (och, chciałabym zobaczyć jakiś szablon z Zimowym Żołnierzem w Twoim wykonaniu *,* <333), Spider-Many, Iron Many i inne takie :D
    I Sherlock, tak, Sherlock nadal jest na topie. The Walking Dead też, w sumie. I Wikingowie. Och, no i Arrow, Flash.
    Okej, za dużo oglądam filmów i seriali, wybacz xD
    Ja z chęcią bym też zobaczyła takie mocno niezobowiązujące do niczego w stylu tego statku odpływającego w siną dal, czy z tym jeleniem i lasem... Takie też są super :)
    Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Pobrałam szablon numer 17 na http://al--di--la.blogspot.com. Mam nadzieję, że nie uznasz za profanację sposobu, w jaki go dostosowałam. ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pobrałam Wonderful na http://nieprzetlumaczalne.blogspot.com; blogasek nadal jeszcze jest ukryty, ale niedługo planuje się pojawić, więc mówię na zaś. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Pobieram Black Swan na http://inquisitor-lavellan.blogspot.com <3 zmieniłam tylko obrazek, dzięki!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Urzekł mnie ten szablon ^^ Zresztą tak samo jak cała reszta. Ogólnie uwielbiam minimalistyczne szablony, mam już dość tych milionów rzeczy na nagłówku (choć sama w wolnym czasie robię takie. Chyba jestem hipokrytką). Na jednym szablonie znalazłam jeszcze cytat z Green Day'a, więc jesteś moją bohaterką. W sumie już dawno powinnam była cokolwiek skomentować, ale nie wyszło :') I jeszcze mi się komentarz skasował, taki niedobry -.- A co do propozycji to już od pewnego czasu szukam czegoś z siatkówką, taki minimalistyczny szablon z jakąś Mikasą albo cytatem... Ależ się rozmarzyłam... *-* No ale jeśli się zdecydujesz to chętnie to zobaczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja muszę pogratulować tego szablonu ---> http://pl.tinypic.com/view.php?pic=14dgdb8&s=5#.V2rYfL78qGU .
    Jest po prostu prześliczny, naprawdę mi się spodobał i byłoby miło zobaczyć podobne szablony w następnych notkach c:
    Pozdrowienia!
    Unititled.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pobrałam Lonely road na bloga http://spiew-swiergotnika.blogspot.com/ Przepiękna praca, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Katalożki

Obsługiwane przez usługę Blogger.