Najnowsze szablony

sobota, 29 listopada 2014

[18] Natalie Portman

Hej! Może się Wam wydawać, że trochę się obijałam. Trochę to prawda, a trochę nie. Jak widać, zmieniłam (ostatni już raz, przysięgam!) szablon na rozgwieździe. Ma być prosto? Niech będzie. Od teraz będę zmieniać co najwyżej jego kolorystykę i ewentualnie obrazek, nic więcej (o ile w ogóle będę coś zmieniać). Zależało mi na przejrzystości szablonu i na tym, żeby łatwo się z niego korzystało.
Dodałam sekcję z zamówieniami, wszystko jest tam objaśnione, ale cudów nie oczekujcie. Właśnie – nie odzywałam się długo, ale nie znaczy to, że nie zrobiłam kompletnie żadnych szablonów.
Dziś wrzucam niestety tylko jeden do pobrania i cztery zamówienia, które "wpadły do mnie" w czasie mojego milczenia. W każdym razie teraz nowe szablony powinny pojawić się wcześniej, bo mam kilka rzeczy rozgrzebanych na komputerze.
  • 18 Natalie
    |

20 komentarzy:

  1. Cudny jest ten szablon. Oby więcej się tutaj takich pojawiało. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten szablon dla "morzosfery" jest przepiękny. :)
    Może zrobiłabyś kiedyś coś właśnie takiego uniwersalnego?

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny ten szablonik! :D (przejrzałam szablony, które wykonałaś na zamówienie no i ten dla "wojny smoków" jest cudny! idealny! mistrzostwo <3 tak samo ten dla "strażniczka Ellen" uwielbiam minimalizm i arty! tak to pięknie ze sobą wygląda, tak magicznie :D)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie się zorientowałam, że po pierwsze poprzedni komentarz chyba się nie opublikował, a po drugie - wkradła się literówka w adres bloga. Podaję więc ponownie: stepy-akhatanu.blogspot.com - pobrałam nań szablon 'Long way' i wymieniłam w nim tło/nagłówek. Wciąż próbuję rozkminić, jak zmienić kolor tytułu postów, bo obecny zlewa mi się z grafiką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kodzie HTML powinna być sekcja "headings" napisana dużymi literkami: /* HEADINGS */ - coś takiego i tam można zmienić kolor nagłówka. Pod "H3" jest ukryty kolor posta. Zwykle zostawiam możliwość zmiany koloru czcionek w podstawowym edytorze, ale ten szablon jest dość stary i chyba tam zapomniałam tego zrobić. ;c

      Usuń
  5. Kiedy coś nowego? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy nowa dawka szablonów? :3
    nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  7. Deneve, jestem ciekawa czy Spadająca Rozgwiazda jeszcze żyje czy już spadła i wryła się w glebę bezpowrotnie... Z niecierpliowścią czekam na nową dawkę szablonów.
    PS Ciekawi mnie też, czy po tej reaktywacji Zaczarowanych Szablonów wrócisz do załogi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozgwiazda sobie żyje, mam rozgrzebanych kilka szablonów, ale nie mam weny na ich dokończenie. Właściwie miałam dużo zaległości w Internetach. Napisałam kaktusa, teraz ocenkę na ponad 60 stron, to może w końcu ruszy się coś też tutaj.
      Na ZS nie wracam. Dla mnie szabloniki to żaden sirius byznes, ale po cholerę kogoś przyjmowały do załogi, skoro wiedziały, że tę szabloniarnię zamkną. Meh. Ja się dowiedziałam o zamknięciu chyba tydzień po, jak nie później. Smuteg wielki taki.

      Usuń
  8. http://obsesja-yui.blogspot.com/ <---- kompletnie zauroczył mnie jeden ze wcześniejszych szablonów i teraz mam go na blogu "takim tylko dla mnie". x"D
    Pozdrawiam i czekam na nowe szablony. ;w;


    ~ Yuiko Nano ~

    OdpowiedzUsuń
  9. czekam na porcję szablonów <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Pobrałam szablon "Flowers" na kosmos-kaktusow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że tu nadal takie pustki ;'c Uwielbiam twoje prace. W sumie tylko Ty łączysz arty z prostym (minimalistycznym) css'em tworząc wielkie cudeńka. Mam nadzieję, że niedługo powrócisz z nową dostawą szablonów :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj, Deneve! Użyłam twojego szablonu ("hogwarts") na moim blogu z opowiadaniami: http://new-other-side.blogspot.com/. Troszkę go przerobiłam, ale mam nadzieję, że się nie gniewasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pobrałam szablon na http://kiedy-runie-niebo.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć!
    Zaopiekowałam się siódmym szablonem.
    Chyba trochę czasu minęło, odkąd byłam aktywna w blogosferze, bo co prawda szabloniarnie się rozrosły, ale zauważyłam na nich dziwną tendencję: "Dajmy tu topaz. Kurde, za mało. Przejedźmy tym topazem jeszcze z pięć razy, przecież nie zaszkodzi" i "O rany, tak strasznie nie mam pomysłu na kompozycję. A! Już wiem, posklejam z dziesięć obrazków do kupy, będzie fajnie!". Cieszy mnie, że w blogosferze jest jeszcze ktoś, kto potrafi stworzyć schludne, ładne, przejrzyste szablony. Dzięki! :)
    (Szablon zadomawia sie na http://razu-pewnego-w-hogwarcie.blogspot.com/).

    Pozdrawiam
    Ariadna

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę przyznać, że szablon jest naprawdę przepiękny! Uwielbiam twój styl robienia szablonów. Cu-do-wny~

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Katalożki

Obsługiwane przez usługę Blogger.